سیصد و چهل‌ و‌ نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان”مادر و همسران شهداء، شهید نواب صفوی، روز غزه” پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلی امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

قرائت فرازهایی از دعای توسل توسط جناب آقای ولی‌الله مزرعی (بابایی) آغازگر جلسه بود.

ارائه فضائل نهج‌البلاغه امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام توسط استاد محمد دیلم کتولی بخش بعدی برنامه ها بود.

ایشان با اشاره به کلام امام خامنه‌ای در خصوص کارآمدترین کتاب بعد از قرآن کریم بیان داشتند: نهج‌البلاغه ویژگی‌های شگرفی دارد که عبارتند از فصاحت و بلاعت، محتوای ژرف و عمیق، جاذبه فوق‌العاده و شناخت رموز و اسرار آفرینش، و این شگفتی‌ها فوایدی همچون توحید و شناخت خداوند و ارائه بهترین سطوح زندگی را دارد.

تلاوت دلنشین آیات ۳۸ تا ۴۳ سورهٔ مبارکهٔ احزاب و سوره حمد توسط جناب آقای محمدادریس صدقی موجب سرور دل دوستان قرآن گردید.

مباحث تفسیری توسط حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد امام جمعه شهر علی آباد کتول ذیل آیات ۹۸ سوره نحل صفحه ۲۷۸ در موضوع “وظیفه قاری قرآن” و آیه ۲۰۴ سوره اعراف صفحه ۱۷۶ در موضوع “وظیفه کسانی که قرآن گوش فرا می دهند” ارائه شد.

مراسم تقدیر از قهرمان وزنه‌برداری رشته پاورلیفتینگ در کشورهای مختلف و مسابقات اخیر روسیه دانشجوی گرانقدر جناب آقای محمدرضا شکری و دعای قرآنی ختم جلسه توسط مجری محترم جناب آقای محمد حیدری و پذیرایی از حضار که بانی آن حاج یحیی بشارتی و فرزندان بودند پایان بخش جلسه ۳۴۹ کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور بود.

به جهت استفاده بیشتر علاقه مندان به ساحت جلسات قرآن که امکان حضور در محل کرسی تلاوت را نداشتند این جلسه به صورت پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه http://tv.khademeen.ir/khademeen و پیام رسان گپ به آدرس کانال  https://gap.im/khademeen ، شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال http://rubika.ir/khademeen  و پیام‌رسانه سروش https://splus.ir/sapp_events/khademeen_tv منتشر شد.

این جلسه قرآنی سه شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه #علی‌_آباد_کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌ دوست شهرستان علی‌آبادکتول برگزار می‌گردد.

سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن‌دوستان عزیز می‌باشد. جهت ارسال هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می‌توانید از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۵۰۴۰۳۰۱۱۴ با ما در ارتباط باشید.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

گزارش صوتی این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

ویدئو این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.