جلسه 350 کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهر علی آباد کتولسیصد و پنجاهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور  علی‌آباد کتول، با عنوان”هزار سنگر علیه دشمن” پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء شامگاه سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ در مصلی امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

قرائت فرازهایی از دعای توسل توسط جناب آقای عبدالله کرامتی انجام گرفت.

ارائه شرحی کوتاه از حکمت ۲۴۹ نهج‌البلاغه امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام توسط استاد محمدباقر زنگانه تحت عنوان “برترین اعمال آن است که خود را برای آن به زحمت وادار کنی” انجام شد.

آیات روح بخش ۵۶ الی ۷۶ سوره فرقان و سوره نصر توسط جناب استاد محمد زلیف عطیه قاری بین‌المللی از کشور عراق با نوایی دلنشین تلاوت شد.

ارائه مباحث تفسیری توسط حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد ذیل آیه ۴۱ سوره عنکبوت و بیان حمله کمونیست‌ها به شهر هزار سنگر آمل و اثبات سست بودن بنای اعتقادی و عملی کمونیسم در ایران و جهان پس از وقوع انقلاب اسلامی انجام شد.

دعای قرآنی ختم جلسه، قرائت أمّن یجیب و حمد برای شفای همه مریض‌ها و بویژه چند مریض منظور و پذیرایی از حضار پایان بخش جلسه ۳۵۰ کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور بود.

به جهت استفاده بیشتر علاقه مندان به ساحت جلسات قرآن که امکان حضور در محل کرسی تلاوت را نداشتند این جلسه به صورت پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه http://tv.khademeen.ir/khademeen و پیام رسان گپ به آدرس کانال  https://gap.im/khademeen ، شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال http://rubika.ir/khademeen  و پیام‌رسانه سروش https://splus.ir/sapp_events/khademeen_tv منتشر شد.

این جلسه قرآنی سه شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه #علی‌_آباد_کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌ دوست شهرستان علی‌آبادکتول برگزار می‌گردد.

سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن‌دوستان عزیز می‌باشد. جهت ارسال هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می‌توانید از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۵۰۴۰۳۰۱۱۴ با ما در ارتباط باشید.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

گزارش صوتی این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

ویدئو این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.