چهارمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شدچهارمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شد

چهارمین شب از سلسله جلسات برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم امشب در مصلی امام رضا (ع) شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ضیافت نور ؛ مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد امشب با شرکت در این برنامه معنوی از تلاوت قاریان ممتاز بین المللی وکشوری و بهره مند گردیدند.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل حکیمی حافظ کل قرآن کریم حاضران را به فیض رسانده ، سپس مجری برنامه با قرائت زندگی نامه و بخشی از وصیت نامه و خاطرات سردار شهید شعبانعلی رحیمی فضای مجلس را رنگ و بویی شهدایی بخشیدند.
قاری دوم این مراسم استاد مشمول از قاریان بین المللی قرآن کریم از شهر مشهد مقدس بودند که با اجرای بسیار زیبا و ملکوتی خود فضای مصلی شهرستان را روحانیت بخشیدند.
اجرای مناجات با امام زمان (عج) بخش بعدی مراسم بود که با اجرای مجری و همخوانی جمعیت حاضر در جلسه انجام گردید و پس از آن استاد حاج علی اصغر زنگانه به بیان مباحث تفسیری از قرآن کریم پرداختند.
در ادامه برنامه جناب آقای سید مصطفی حسینی واعظ مدیر عامل محترم اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان گلستان و مبتکر کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در شهرستان آزادشهر و در مرحله بعد در دیگر شهر های استان به بیان توضیح در مورد فعالیت های قرآنی و علی الخصوص طرح کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم پرداختند.
در مراسم امشب از خانواده معظم سردار شهید شعبانعلی رحیمی به رسم یاد بود به صورت نمادین تقدیر و لوح سپاس به ایشان (به نمایندگی) اهداء شد.
این مراسم برنامه های جانبی نیز داشت که از جمله آن می توان به قرعه کشی کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس همانند شب های گذشته ، پذیرایی ، پخش کلیپ های صوتی  ، مهد قرآنی و … اشاره کرد.
برنامه کرسی تلاوت قرآن کریم به مدت شش شب از شب ۲۴ رمضان الکریم آغاز و ان شاء الله تا شب ۲۹ رمضان ادامه خواهد داشت.