۰۵۰۸۹۴ (۱)بیست و یکمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول در ماه عزای اباعبدالله الحسین (علیه السلام)برگزار شد.
این مراسم امشب با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.
بخش آغازین این جلسه با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنا فداه) و فرازهایی از دعای توسل همراه بود و با تلاوت قاریان استانی آقایان محمد میرزائی و محمد حیدری مفرد و استاد سید محمد حسینی واعظ مبتکر و مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان آزادشهر ، معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.
بخش دیگر بیست و یکمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن با معرفی شهید ” عباسعلی زنگانه “به عنوان شهید شاخص توسط مهندس فکری و ذکر مصیبت حضرت رقیه (علیها سلام) نازدانه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در شب چهاردهم محرم توسط کربلایی حسین مظلومی ادامه یافت.
در بخش سوم حاج علی اصغر زنگانه (مبین)استاد گرانقدر و مدیر اجرایی ضیافت نور شهرستان علی آباد کتول با طرح موضوع مهندسی قرآن برای سبک زندگی و بدون ایراد و ریب بودن آن برای هدایت در رابطه با برخی آداب تلاوت قرآن به ارائه مباحث تفسیری پرداختند.
اهداء لوح یادبود به خانواده شهید شاخص این هفته، قرعه کشی و پذیرایی شام و اجرای بخش نونهالان مهد قرآنی گلهای بهشتی پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.