۱۲۰۸۹۴ (۱)بیست و دومین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول همزمان با اربعین شهدای فاجعه منا به ویژه استاد حاجی حسنی کارگر و شب حماسه به یادماندنی ۱۳ آبانماه ، در ماه عزای اباعبدالله الحسین (علیه السلام)برگزار شد.
این مراسم امشب با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.
بخش آغازین این جلسه با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنا فداه) و فرازهایی از دعای توسل همراه بود و با تلاوت قاریان استانی آقایان حسین زارع بیدکی ، حسینعلی خواجه و اجرای ابتهال سید روح الله هاشمی از قاریان ممتاز استان در شهر مینودشت ، معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.
بخش دیگر بیست و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن با یاد بود اربعین شهدای منا و معرفی شهید ” محمدحسن ناظم غنایی “به عنوان شهید شاخص توسط سید محمدرضا حسینی مجری توانمند برنامه و ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در شب بیست و یکم محرم توسط کربلایی جواد منصوری ادامه یافت.
در بخش سوم حجه الاسلام موسوی پیرامون استکبار و ریشه های قرآنی آن در آستانه حماسه ۱۳ آبانماه به ارائه مباحث تفسیری پرداختند.
اهداء لوح یادبود به خانواده شهید شاخص این هفته، قرعه کشی و پذیرایی شام و اجرای بخش نونهالان مهد قرآنی گلهای بهشتی پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.