IMG_1224 [600-450]چهل و سومین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول برگزار شد.
همزمان با شب میلاد سراسر نور حضرت فاطمه (علیهاالسلام)، چهل و سومین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول برگزار شد.
این مراسم شب گذشته مورخه سه شنبه  ۱۰ / ۱ / ۱۳۹۵  با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجه الاسلام باستانی در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.
بخش آغازین آن با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) ، فراز هایی از دعای توسل و تلاوت قاریان میهمان استان آقایان امیر بهروزی از شهرستان تربت حیدریه و قاری بین المللی ، استاد حاج محمد فلاح پور از دیار سرسبز سردار جنگل شهرستان لاهیجان معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.
در بخش دیگر حجه الاسلام والمسلمین باستانی با بررسی سه کلمه «کوثر» ، «تکاثر» و «خلاق» در قاموس قرآن کریم به ارائه مباحث تفسیری پرداخت . وی افزود اسلام با طلب رزق و مال دنیا نه تنها مشکلی ندارد بلکه توصیه به طلب رزق وسیع و حلال از خدای متعال شده است ؛ چراکه انسان می تواند با داشتن وسعت رزق و اشتغال چندین نفر ، مظهر اسم «هو الرزاق» خدای متعال شود. اما دلبستگی به دنیا آفت است و بایستی نسبت به آن مراقبه نمود .
تقدیر از قاریان میهمان ، قرعه کشی و اعطای هدیه به خواهرانی که همنام حضرت زهرا (علیهاالسلام) بودند  ، دعای ختم و پذیرایی شام ، پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.