IMG_3085 [600-450]پنجاه و سومین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول برگزار شد.
این مراسم شب گذشته مورخه سه شنبه  ۱۱ / ۳ / ۱۳۹۵ با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجه الاسلام موسوی ، در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.
بخش آغازین آن با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) ، فراز هایی از دعای توسل با اجرای سید محمدرضا حسینی و تلاوت آقایان امیر حسین رحمتی از گرگان و قاری بین المللی استاد عالیشاه معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.
بخش دوم کرسی پنجاه و سوم ، بیان زندگینامه ، سیره اخلاقی و فرازی از وصیتنامه شهید والامقام  امیر تجری بود که با اجرای فرزند شهید ، آقای حاج علی اشرفی برگزار گردید.
در بخش سوم حجه الاسلام والمسلمین باستانی امام جمعه موقت شهر علی آباد با تعظیم ماه شعبان و اشاره به آیه پایانی سوره مبارکه ملک (قُلْ أَرَأَیْتُمْ إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکُمْ غَوْرًا فَمَنْ یَأْتِیکُمْ بِمَاءٍ مَعِینٍ) به ارائه مباحث تفسیری پرداخت.
وی با بررسی روایتی از حضرت رسول اکرم (صل الله و علیه و آله و سلم) به نقل از عمار یاسر افزود : ” ماء معین ” وجود نازنین امام معصوم یا به عبارتی امام زمان (ارواحنافداه) می باشد. وی با تاکید بر لزوم کسب اطلاع و استحکام بخشیدن به اعتقادات در مورد امام زمان (ارواحنافداه) دو هشدار پیامبر اکرم در ادامه این حدیث شریف را اینگونه عنوان نمود : ۱ _ اعتقادات خود را در خصوص امام زمان (ارواحنافداه) محکم کنید  ۲_ پسرم مهدی برای تاویل می جنگد آنچنان که من برای تنزیل می جنگم.
این به خاطر آنست که مشرکان با دیدن پیامبر و قرآن کریم به ایشان نسبت های ناروا از قبیل: کذاب ، ساحر ، مجنون و … می دادند و در آخر الزمان علما و مدعیان اسلام و قرآن مقابل امام زمان (ارواحنافداه) می ایستند.
اعطای لوح یادبود به برادر شهید شاخص جلسه ، قرعه کشی ، دعای ختم و پذیرایی شام ، پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.