هشتاد و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شدهشتاد و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شد

هشتاد و دومین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
این مراسم ، شب گذشته ، دوشنبه ، مورخه  ۱۴ / ۴ / ۱۳۹۵  همزمان با شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان ۱۴۳۷ ه ق در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.
در بخش آغازین ، فضای جلسه با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) و قرائت آقایان محمد امین مسعودی و حجت الاسلام غلامی از شهر آزادشهر معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.
در بخش دوم ، زندگینامه ، سیره اخلاقی و فرازی از وصیتنامه شهید والامقام  علیرضا ربیعی قرائت گردید.
در بخش سوم حضرت حجت الاسلام حکیمی ، حافظ کل قرآن کریم و معاونت محترم پژوهش موسسه جامعه القرآن الکریم کل کشور  با اشاره به آیات پایانی سوره مبارکه« حشر » به ارائه مباحث تفسیری پرداختند.
وی در تبیین تاکید خدای سبحان بر رعایت تقوا و اهمیت اینکه برای فردای خود چه می فرستیم لب به گلایه گشوده و افزود : متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد آن هستیم که جلسات قرآن و ضیافت نور و کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم در غربت و با حداقل ها در حال اجراست و مشکل کمبود بودجه ، در حالی برای این امور از سوی دستگاه ها و نهادهای ذیربط مطرح می شود که  ردیف بودجه و تخصیص اعتبار مربوطه وجود دارد ؛ لذا همه این افراد باید بدانند که در قیامت بایستی پاسخگوی قرآن کریم باشند و قطعا این کتاب شریف از آنها شکایت می کند .
در بخش چهارم کرسی هشتاد و دو لوح یادبود شهید شاخص جلسه به مادر و برادر فداکار شهید تقدیم گردید.
قابل به ذکر است ان شاءالله برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد پس از ماه مبارک رمضان ، سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار خواهد شد  که این جلسات با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.