جلسه 284 کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهر علی آباد کتولدویست و هشتاد و چهارمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی‌آباد کتول سه شنبه ۲۸ مرداد ماه همزمان با شبهای استقبال از ماه محرم الحرام همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلی امام رضا علیه السلام برگزار شد.

زمزمه دلنشین فرازهایی از دعای توسل توسط مجری جدید کرسی تلاوت آقای حمید قربان نژاد بخش آغازین این هفته کرسی تلاوت بود.

در ادامه مدیر اجرایی کرسی تلاوت جناب آقای حاج علی اصغر زنگانه(مبین) به بیان مطالبی در مورد استقبال از ماه محرم الحرام و زیارت امام حسین علیه السلام پرداختند.

قاری گرانقدر استاد محمد ابراهیم جهش با انتخاب سوره مبارکه نمل صفحه ۳۸۴ آیات ۸۷  الی آخر به تلاوت روحبخش این آیات نورانی از کلام الله مجید پرداخت.

حجت الاسلام حامد مسعودی مباحث تفسیری این جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم را با موضوع “امید در نهضت کربلا و قیام سیدالشهداء” ارائه دادند.

ایشان در بخشی از گفتار خود با اشاره به آیه ۱۱۴ سوره مبارکه هود بیان داشتند: حدود ۳۲ آیه در قرآن از امید بخش ترین آیات هستند مثل آیه ۵۳ سوره مبارکه زمر که (پروردگار عالم در این آیه) می فرماید “ای بندگان من که بر نفس خود اسراف و ستم کرده اید، از رحمت خداوند ناامید نشوید” و امروز هم دشمن با شایعه پراکنی سعی در ناامیدی ما دارد.

در پایان جلسه از جناب آقای محمد کردکتولی قهرمان و نفر اول مسابقات احکام دانش آموزان کشور با اهداء هدایای تقدیر به عمل آمد.

به جهت استفاده بیشتر علاقه مندان به ساحت جلسات قرآن که امکان حضور در محل کرسی تلاوت را نداشتند این جلسه به صورت پخش زنده از طریق سامانه پخش زنده به آدرس http://live.ziyafatenoor.ir/ منتشر شد.

این جلسه قرآنی سه شنبه هر هفته همراه با نماز جماعت مغرب و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌ دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌گردد.

سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن‌دوستان عزیز می‌باشد. جهت ارسال هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می‌توانید از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۰۰۳۰۱۱۴ با ما در ارتباط باشید.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

گزارش صوتی این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.