جلسه 296 کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهر علی آباد کتولشامگاه سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸، مصلی امام رضا علیه السلام و جایگاه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شاهد برگزاری دویست و نود ششمین جلسه از سلسله جلسات کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی آباد کتول با عنوان《بسیج لشکر مخلص خدا》بود که به صورت کاملا مجازی و در بخشهای ذیل اجرا گردید.

در بخش ابتدایی دعای توسل با نوای دلنشین استاد محمد ابراهیم جهش، و روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام  و شعری درباره بسیج توسط مجری محترم آقای زنگانه مدیر ضیافت نور و کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم اجرا گشت.

تلاوت زیبا و مجلسی آیات ۵۹ تا ۶۴ سوره مبارکه نمل و سوره قدر توسط استاد حجت الاسلام شیخ مهدی تجری بخش بعدی برنامه بود.

ارائه مباحث تفسیری توسط استاد حجت الاسلام شیخ محمد حسن محمدی مدیر دارالقرآن نورالثقلین درباره آیه ۱۱۸ / بقره که به طرح شکوِه ی جاهلان مبنی بر “چرایی عدم تکلم خدا و نزول آیه برآنان” پرداخته و پاسخ را نبود یقین دانسته است، یعنی اینکه لازمه درک آیات خدا، وجود یقین است و یقین به منزله نردبانی است که پس از رسیدن به میوه درک آیات و حتی ادامه و دوام این بهره مندی الزامی بوده و ضرورت تامه دارد.

پایان بخش این جلسه قرائت دعای قرآنی ختم جلسه توسط مجری محترم جناب آقای حاج علی اصغر زنگانه (مبین) بود.

به جهت استفاده بیشتر علاقه مندان به ساحت جلسات قرآن که امکان حضور در محل کرسی تلاوت را نداشتند این جلسه به صورت پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در کانال خادمین در پیام رسان گپ به آدرس  https://gap.im/khademeen و کانال روبیکا به آدرس http://rubika.ir/khademeen منتشر شد.

این جلسه قرآنی سه شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌ دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌گردد.

سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن‌دوستان عزیز می‌باشد. جهت ارسال هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می‌توانید از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۰۰۳۰۱۱۴ با ما در ارتباط باشید.

 

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

گزارش صوتی این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.