جلسه 324 کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهر علی آباد کتولجلسه ۳۲۴ کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور با عنوان “قوه قضائیه، مردم داری و عدالت” و به یاد شهید مظلوم بهشتی و یاران شهیدش همچنین یاد مرحوم حاج سید جعفر معصوم غروب روز سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ پس از نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلی امام رضا علیه السلام علی آباد کتول برگزار شد.

در ابتدای جلسه دعای توسل توسط استاد کربلایی رضا صدقی زمزمه گشت.

اجرای گروه سرود نسیم غدیر به سرپرستی کربلایی عبدالله کرامتی در شان و منزلت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام بخش بعدی برنامه بود.

در ادامه قرائت زیبا و دلنشین استاد محمد‌ابراهیم جهش از سوره مبارکه احزاب آیات ۲۱ الی ۲۵ موجب سرور قلوب حاضرین گشت.

بیان نکاتی توسط مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن درباره خدمات مرحوم حاج سید جعفر معصوم در کاروان حج و خیرات ایشان به هیئت های عزاداری امام حسین علیه السلام و این سرانجام که مجلس ترحیمش با سالار شهیدان انقلاب شهید بهشتی برگزار می شود بخش بعدی برنامه ها بود.

مباحث تفسیری توسط حضرت حجه الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد، امام جمعه محترم حول سوره منافقین و مقایسه شاخصه های منافقین صدر اسلام به رهبری “عبدالله بن ابی” با عقاید و اعمال منافقین در ابتدای انقلاب اسلامی به سرکردگی “مسعود رجوی” و عملیات تروریستی آنها به ویژه شهادت آیهالله دکتر بهشتی و یاران ایشان در ۷ تیرماه در انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی ارائه گشت.

ایشان در بخشی از سخنان خود بیان داشتند: یکی از خسارت های سنگین منافقین به انقلاب این بود که بسیاری از جوانان متدین و انقلابی را منحرف نموده و خانواده‌های آنها را لکه‌دار کردند.

دعای ختم جلسه و پذیرایی از شرکت کنندگان با اغذیه بهداشتی که بانی آن خانواده مرحوم حاج سید جعفر معصوم رضوان الله علیه بودند پایان بخش جلسه ۳۲۴ کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی آباد کتول بود.

به جهت استفاده بیشتر علاقه مندان به ساحت جلسات قرآن که امکان حضور در محل کرسی تلاوت را نداشتند این جلسه به صورت پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه http://tv.khademeen.ir/khademeen و پیام رسان گپ به آدرس کانال  https://gap.im/khademeen ، شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال http://rubika.ir/khademeen  و پیام‌رسانه سروش https://sapp.ir/sapp_events/khademeen_tv منتشر شد.

این جلسه قرآنی سه شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌ دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌گردد.

سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن‌دوستان عزیز می‌باشد. جهت ارسال هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می‌توانید از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۰۰۳۰۱۱۴ با ما در ارتباط باشید.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

گزارش صوتی این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.