چهارصد و پنجاه و نهمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول با عنوان “عید مسلمین ” شامگاه سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مصلای امام رضا علیه السلام برگزار گردید.

در ابتدای جلسه فرازهایی از دعای پرفیض توسل توسط مجری محترم استاد محمد ابراهیم جهش قرائت شد.

بخش بعدی تلاوت کلام وحی توسط استاد عبدالمجید یازرلو بود.

ایشان صفحه ۳۶۵ مصحف شریف سوره مبارکه فرقان آیه ۶۲ الی۷۱ و صفحه ۵۹۱ سوره مبارکه اعلی از ابتدا الی آیه ۷ را تلاوت نمودند.

بخش یادبود  شهدای شاخص این هفته توسط استاد محمد ابراهیم جهش با اعلام نام تک تک شهدا و فریاد “شهیدان زنده اند الله اکبر” توسط حاضران برگزار شد.

شهدای شاخص این جلسه

🌷 شهید ترور علیرضا نخعی زاده
🌷 سرباز شهید غلامرضا گرگینی
🌷 سرباز شهید جانعلی شکی
🌷 سرباز شهید ابوالقاسم زنگانه
🌷 دانش آموز شهید حسین دنکوب
🌷 تکاور شهید محمدعنایت فرخنده
🌷 بسیجی شهید جمشید گیلک

بودند.

مباحث تفسیری این جلسه توسط امام جمعه محترم شهر علی آباد کتول استاد حجت الاسلام حاج سید علی مهدی نژاد ارائه شد.

ایشان مباحث خود را پیرامون موضوع وداع با ماه مبارک رمضان توسط امام سجاد علیه السلام در دعای ۴۵ صحیفه سجادیه ارائه دادند.

استاد مهدی نژاد در بخشی از گفتار خود بیان داشتند: با توبه واقعی انسان نورانی می شود، با توبه انسان دارای نوری می شود که هم در دنیا او را به مسیر درست می کشاند و هم آنجا (آخرت).

قرعه کشی مسابقه کانال ضیافت نور، دعای قرآنی ختم جلسه توسط مجری محترم و پذیرایی تبرکی پایان بخش برنامه ها بود.

خیرین جلسه ۴۵۹ آقایان مهندس مجید محمدی به یاد مرحوم حاج محمدرضا محمدی، اموات و درگذشتگان و حاج قربان زنگانه به یاد شهدا و اموات پدری و مادری بودند.

این جلسه قرآنی شامگاه سه شنبه هر هفته با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه #علی‌_آباد_کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم #قرآن‌ دوست شهرستان علی‌آبادکتول برگزار می‌گردد.

جهت ارسال هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می‌توانید از طریق شماره ۰۹۳۳۹۶۷۵۳۲۳ در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

 

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید)، مشروح تفسیر جلسه از اینجا (کلیک)، گزارش صوتی جلسه از اینجا (کلیک) و ویدئو جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت است.