Screenshot_۲۰۱۷۰۴۲۲-۰۱۱۰۲۶-۰۱یکصد و بیستمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شد
یکصد و بیستمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول برگزار شد.
این مراسم امشب مورخه سه شنبه ۲۹/ ۱ / ۱۳۹۶ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام رضا (علیه السلام) شهرستان علی آباد کتول آغاز گردید.
بخش آغازین آن با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) و فراز هایی از دعای توسل توسط قاری قرآن جناب آقای محمد حیدری انجام گرفت.
در اولین بخش تلاوت قرآن این جلسه جناب آقای محمد حسن خلیلی از قاریان خوب شهرستان علی آباد کتول به تلاوت پرداختند.
تلاوت بخش دوم قرآن کریم این هفته را جناب آقای رضا صدقی از مجریان کرسی تلاوت و از قاریان شهرستان بر عهده داشتند و در ادامه جناب آقای حاج علی اصغر زنگانه(مبین) به ارائه نکات کوتاه قرآنی و بیان زندگی نامه و سیره اخلاقی شهید شاخص جلسه ۱۲۰ کرسی تلاوت ، شهید معظم حسین ترابی پرداختند.
بخش پایانی جلسه قرآنی امشب همانند هفته های گذشته ارائه مباحث تفسیری از قرآن کریم بود که توسط حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان علی آباد کتول انجام گرفت .
و در انتهای برنامه تجلیل از خانواده شهید شاخص جلسه، تقدیر از اهدا کنندگان و بانیان رحل و قرآن به کرسی تلاوت، قرعه کشی ، دعای ختم و پذیرایی شام ، پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.

این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می باشد.