در اجرای برنامه ریزی انجام شده مبنی بر برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم رضوی در پایان هرماه از فصل زمستان ۹۷ در استان گلستان، این کرسی تلاوت شب گذشته ۲۶ دی ماه در مهدیه شهرستان آزادشهر برگزار شد.
دویست و شصت و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم تحت عنوان کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم رضوی، با استقبال پر شور مردم قرآن دوست آزادشهر برگزار گردید.
این محفل نورانی با حضور آقای سید حسین علوی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان، آقای حاج علی اصغر زنگانه (مبین) از پیشکسوتان قرآنی کشور، جمعی از مسئولین شهرستانی و حضور پرشکوه مردم قرآن دوست استان گلستان و این شهرستان در مهدیه آزادشهر برگزار شد.
بخش آغازین این محفل با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) و با تلاوت قاری قرآن محمد امین مسعودی از قاریان ممتاز نوجوان استان از شهر آزادشهر و تلاوت قاری قرآن محمد نعیمی از قاریان ممتاز استان از شهر رامیان آغاز شد.
در بخش دیگر کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم رضوی، بیان زندگینامه ، سیره اخلاقی و فرازی از وصیتنامه ” شهید چراغعلی کوهساری ” بود و یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.
در ادامه این محفل نورانی، در بخش تفسیر، حجت الاسلام و المسلمین نوعدوست به بیان اهمیت تنظیم سبک زندگی بر اساس دستورات قرآن پرداخت.
وی اذعان داشت: کسی که بر اساس هدایت قرآن زندگی می کند، تمام شئونات زندگی اش، از خوردن و خوابیدن تا تعاملات اجتماعی دارای شیوه و روشی قرآنی خواهد بود.
حجت الاسلام نوعدوست، علت تمامی مشکلات فردی و اجتماعی کنونی را دور بودن از قرآن کریم و اکتفا به ظاهر آیات قرآن دانست.
لازم به ذکر است: اعطای لوح یادبود به خانواده شهید شاخص محفل، قرعه کشی و اهدای کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر به حاضرین و دعای ختم و پذیرایی به صرف شام، پایان بخش برنامه های کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم رضوی در آزادشهر بود.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.