جلسه 278 کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهر علی آباد کتولدویست و هفتاد و هشتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول شامگاه سه شنبه ۱۷ تیرماه همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلی امام رضا علیه السلام برگزار شد.

زمزمه فرازهایی از دعای توسل و اهل کساء علیه السلام توسط جناب آقای محمد ابراهیم جهش آغازگر برنامه این هفته کرسی تلاوت بود.

در بخش بعدی استاد هادی تجری با انتخاب سوره مبارکه حشر صفحه ۵۴۸ آیات ۱۸ الی ۲۴ به تلاوت این آیات نورانی از کلام الله مجید پرداخت.

بخش مباحث تفسیری ۲۷۸ برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام نوع دوست ارائه گشت.

ایشان مباحث تفسیری خود را به موضوع اصول حاکم بر قرآن کریم اختصاص دادند .

حجت الاسلام نوع دوست با ذکر یکی از اصول حاکم در قرآن که بازتاب اعمال ما در این عالم وجود دارد گفتند این جهان کوه است و همان طور که صدا از کوه بر می‌گردد آثار اعمال ما نیز به سوی ما می آید .

ایشان در ادامه به این نکته اشاره کردند که نمی توان مشکلات فعلی جامعه و اقتصاد را که خود مردم با انتخاب غلط به این نقطه رسانده اند از رهبری انتظار حل آن ها را داشت.

این جلسه قرآنی سه شنبه هر هفته همراه با نماز جماعت مغرب و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌ دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌گردد.

سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن‌دوستان عزیز می‌باشد. جهت ارسال هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می‌توانید از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۰۰۳۰۱۱۴ با ما در ارتباط باشید.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.

گزارش صوتی این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می‌باشد.