یکصد و یکمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شدیکصد و یکمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شد

یکصد و یکمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول برگزار شد.
این مراسم امشب مورخه سه شنبه  ۲/ ۹ / ۱۳۹۵ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام رضا (علیه السلام) شهرستان علی آباد کتول آغاز گردید.
بخش آغازین آن با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) ، فراز هایی از دعای توسل و اجرای بخش حفظ قرآن کریم توسط حافظ نوجوان جناب آقای محمد امین میرشاهی معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.

بخش بعدی برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم امشب اجرای مداحی توسط برادر کربلایی امیر میرشاهی بود که فضای جلسه را با حال و هوای اربعین سید و سالار شهیدان یکی کردند.

تلاوت بخش دوم قرآن کریم این هفته را جناب آقای  احسان بازدار از شهرستان گنبد بر عهده داشتند و در ادامه جناب آقای سید محمد حسینی واعظ به ارائه مباحث تفسیری پرداختند .
و در انتهای برنامه دعای ختم و پذیرایی شام ، پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.

این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید)  قابل دریافت می باشد.