۱۱۰ (۲۰)یکصد و دهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شد

یکصد و دهمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول امشب مورخه سه شنبه  ۱۲ / ۱۱ / ۱۳۹۵ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم بر خلاف هفته های گذشته قاری نوجوان میلاد قره خانی در محل اجرای کرسی تلاوت حاضر شد و به تلاوت قرآن کریم پرداخت ، درادامه با شروع رسمی مراسم این هفته سید محمدرضا حسینی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان در جایگاه حاضر و فرازهایی از دعای توسل را به رسم هر هفته قرائت نمودند.
کرسی تلاوت این هفته شهرستان میزبان خانواده بهداشت و درمان و کارکنان بیمارستان قائم (عج) بود که به همین مناسبت جناب آقای غلامعلی زنگانه از کارکنان این بیمارستان به عنوان قاری اول جلسه به تلاوت پرداختند.
در بخش بعدی مراسم هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم بیان زندگینامه ، سیره اخلاقی و فرازی از وصیتنامه شهید شاخص جلسه شهید والامقام سید حسین حسینی توسط جناب آقای رضا صدقی قرائت گردید.
بخش حفظ قرآن کریم عنوان برنامه بعدی این مراسم قرآنی بود که در این قسمت قاری نوجوان قرآن کریم مهدی کوهساریان به چند سوال در زمینه حفظ قرآن کریم پاسخ دادند و در ادامه محمد ابراهیم فندرسکی یکی دیگر از نوجوانان نیز به تلاوت بخش های از سوره مبارکه نباء پرداختند.
آخرین بخش تلاوت قرآن کریم این هفته نیز توسط قاری خوب شهرستان و از مجریان کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ، جناب آقای علی حاجیلری بود که این قاری محترم با تلاوت صفحه ۲۹۰ بخش هایی از سوره اسرا را تلاوت کردند.
امشب بچه های گروه تواشیح مصباح از جامعه القرآن شهر مزرعه به کرسی تلاوت آمده بودند و با اجرای متفاوت قطعه سرودی بسیار زیبا فضای جلسه را به خوبی با ایام الله دهه فجر گره زدند.
در بخش ارائه مباحث تفسیری این هفته حجه الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه محترم شهستان به ارائه مباحث تفسیری پرداختند و در انتهای جلسه قرعه کشی ، دعای ختم و پذیرایی پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید)  قابل دریافت می باشد.