۱۱۲ (۱۵)یکصد و دوازدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شد

یکصد و دوازدهمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد کتول برگزار شد.
این مراسم امشب مورخه سه شنبه  ۲۶ / ۱۱ / ۱۳۹۵ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی ضیافت نور در ابتدای این مراسم که همزمان با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) ، فراز هایی از دعای توسل توسط مجری مراسم جناب آقای محمد حیدری انجام پذیرفت.
در اولین بخش تلاوت قرآن کریم این هفته جناب آقای محمد حسن خلیلی از قاریان شهرستان علی آباد کتول با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه لقمان مجلس را معطر به عطر دل انگیر قرآن کریم نمودند.
در بخش بعدی مراسم هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم بیان زندگینامه ، سیره اخلاقی و فرازی از وصیتنامه شهید شاخص جلسه شهید والامقام نبی اله کتولی توسط جناب آقای حاج علی اصغر زنگانه (مبین) قرائت گردید.
با توجه به قرار گرفتن در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بخش بعدی برنامه امشب اجرای مصیبت و مرثیه سرایی بود که کربلایی حسین زنگانه حاضران را به فیض رساندند.
دومین بخش تلاوت قرآن جلسه این هفته توسط جناب آقای رضا صدقی از مجریان کرسی تلاوت شهرستان انجام شد ، این قاری قرآن کریم با انتخاب صفحه ۵۷۸ از مصحف شریف بخش هایی از سوره مبارکه انسان را تلاوت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدخانی در آخرین بخش از برنامه این هفته به ارائه مباحث تفسیری پرداختند. و در انتهای جلسه اهدای لوح یادبود به خانواده شهید شاخص جلسه ، قرعه کشی ، دعای ختم و پذیرایی  پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.

گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می باشد.

سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن دوستان عزیز می باشد.

جهت ارسال هر گونه انتقاد ، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می توانید از طریق شماره پیامک

۵۰۰۰۲۰۰۳۰۱۱۴

با ما در ارتباط باشید