۱۴۸ (۱۴)یکصد و چهل و هشتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شد

یکصد و چهل و هشتمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی آباد کتول با یادبود درگذشتگان حادثه جانسوز زلزله غرب کشور برگزار شد.

این مراسم امشب ، سه شنبه مورخه ۲۳/ ۸ / ۱۳۹۶ همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.
در بخش آغازین این مراسم که همزمان با واقعه زلزله غرب کشور ، استان های کرمانشاه و کردستان و خصوصا شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین  برگزار شده بود ، فضای جلسه با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنا فداه) ، قرائت بخش هایی از دعای پرفیض توسل توسط مجری جلسه جناب آقای علی حاجیلری و قرائت قاری نوجوان قرآن کریم جناب آقای سجاد تجری معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد. این قاری قرآن با تلاوت صفحه ۲۱۲ مصحف شریف فضای روحانی را در جلسه حاکم کردند.
ذکر مصائب چهارده معصوم علیهم السلام و مناسبات دهه سوم ماه صفر رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم و امام رضا علیه السلام بخش بعدی این مراسم معنوی بود که توسط ذاکر ارجمند کربلایی جواد منصوری انجام گرفت.
و در بخش بعدی جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم این هفته حاج علی اصغر زنگانه (مبین) مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی آباد کتول به ارائه مباحث تفسیری از قرآن کریم با موضوع روش های عبادت خداوند پرداختند.
هادی تجری از قاریان استان گلستان و از مربیان قرآنی شهرستان علی آباد کتول به عنوان قاری دوم جلسه امشب در ادامه  با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه “ملک” حاضرین را به فیض رساندند.
در انتهای جلسه ، دعای ختم و پذیرایی پایان بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.

  • گزارش تصویری این جلسه از اینجا (کلیک کنید) قابل دریافت می باشد.
  • سامانه پیامکی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما قرآن دوستان عزیز می باشد. جهت ارسال هر گونه انتقاد ، پیشنهاد و نظرات سازنده خود می توانید از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۰۰۳۰۱۱۴ با ما در ارتباط باشید