برگزاری نشست صمیمی مسئولان قرانی مردمی شهرستان علی‌آباد کتول

شنبه سیزدهم مردادماه ۹۷ باهدف برسی فرصت‌ها و چالش‌ها جهت هم‌افزایی هرچه بیشتر جامعه‌ی قرآنی، نشستی صمیمی با حضور مسئولان مؤسسات قرآنی مردمی شهرستان علی‌آباد کتول و کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان(ضیافت نور) برگزار شد.
در این جلسه که با حضور قهرمان ملی قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین استاد زهدی علی پور ، حافظ محترم کل قرآن حجت الاسلام حکیمی و مسئولین قرآنی شهرستان در منزل حاج علی اصغر زنگانه(مبین) برگزار شد موارد مهمی مطرح و پیرامون اجرایی شدن امورات مختلف قرآنی تأکید شد.
طبق صحبت‌ها و مشورت‌های صورت گرفته در این نشست قرار بر این شد که به فراخور نیاز جلسه‌ای با حضور متصدیان امور قرآنی شهرستان به‌صورت ماهانه با میزبانی یکی از مؤسسات یا اشخاص قرآنی تشکیل شود.
با توجه به حجم گسترده امورات اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم و نیاز به تأمین نیروی انسانی متخصص برای انجام امورات پانزده گانه اجرایی این جلسه تصمیم بر این گرفته شد تا هر شخص یا موسسه قرآنی متناسب با توانمندی خود ، برای همکاری در آن بخش‌ها اعلام همکاری نماید.
در این جلسه ضمن معرفی سایت ضیافت نور به‌عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم و طرح شهرستانی ضیافت نور پیشنهاد داده شد تا به‌منظور هم‌افزایی و انسجام فعالیت‌های قرآنی شهرستان بخشی تحت عنوان انتشار گزارش‌ها و اخبار فعالیت‌های قرآنی شهرستان تنظیم‌شده تا این سایت به‌صورت جامع و شهرستانی به انتشار اخبار حوزه قرآن شهرستان بپردازد.

برگزاری نشست صمیمی مسئولان قرانی مردمی شهرستان علی‌آباد کتول
در ادامه جلسه پیشنهاد راه‌اندازی بخشی جدید تحت عنوان ثبت‌نام خادم القرآن (ویژه علاقه‌مندان به همکاری در امورات مختلف کرسی تلاوت) در سایت ضیافت نور داده شد که مورد استقبال قرار گرفت و قرار بر این شد تا طرح به‌طور دقیق بررسی ، کارشناسی و عملیاتی شود.
یکی از تصمیمات گرفته‌شده این نشست این بود که به جهت انجام فعالیت‌های جهادی مستمر قرآنی ، کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با مؤسسات قرآنی همپوشانی داشته باشند.
و در انتهای این جلسه از مساعدت‌ها و تلاش‌های صبورانه حاجیه‌خانم مهری اصغریان برای قرآن کریم، در کنار همسرشان آقای حاج علی‌اصغر زنگانه(مبین) تقدیر و تشکر به عمل آمد.